Blog

الأربعاء، 25 مايو 2011

## تحديث ........ملحوظااااااااات .......

مرحبا بالكل

زى ما تعرفوا ان شاء الله راح ابدأ ترجمة الدرامتين من اليوم ان شاء الله
بس حبيت افكركم ببعض الاشياء عشان بس نكون على نور

اولا : أولا انا ما حابه احرج او ازعل اى حد فمن البدايه اتمنى ان ما احد يطلب نقل الروابط لاى مكان اخر غير المدونه لانى رافضه هذا الشئ تماما فاتمنى ان بجد محدش يأتى ويطلب منى هذا الشئ


ثانيا وللاسف انا كنت لفت الانتباه كتير لكن بلاقى تعليقات بتحمل اسم غير معرف
بدون زعل انا ما هرد على اى رد او طلب يحمل اسم غير معروف


ثالثا : وده بوجهه للى يكون بيفكر يهايبر الترجمه او يسرقها اتمنى ما يفكر لانى فى حاله لقيت الترجمه بره فى اى وقت  وهاعرفها حتى لو غير فى صيغه الكلمات ....... وقتها ها حول المدونه للمود الخاص وماراح يقدر يطلع عليها سوى الاشخاص الى سجلوا بالمدونه لحد اللحظه الى اتنشرت فيها رسالتى هذه
وبها الشأن البنات الى مسجله كمتابعين لى ياريت يراسلونى على هذا اليميل thesweetnona83@yahoo.com 

, ويرسلو لى ايميلهم عشان اسجله وبالتالى ابعت دعوة لدخول المدونه لان للاسف بدونها ما راح يعرفوا يدخلوا علي البلوج

اخيرا اتمنى من يجد الترجمه مسروقه فى اى مكان اخر انه يبلغنى

..................

بدى اوضح  شئ  خطوة المتابعه انتوا الى بتقوموا بيها انا فقط ببعت دعوة دخول للمدونه
لانى فى كتير بعتلى يقولى سجلينى بالتالى اذا بعت الدعوة ما راح تسوى شئ
وطبعا التسجيل يكون بحساب جوجل لان المدونه   تبع حساب بلوجر جوجل زى ما انتوا عارفين

طريقه تسجيل المتابعه عشان الى سألوا.............
على العمود الجانبى هتلاقى المتابعين وفوقها كلمه منورة ..  اسمها اشتراك
 لما بتضغطوا عليهم بيعطوكوا خيارات تسجيل طبعا
ما تختاروا الا حساب جوجل لان ما راح تعرفوا تدخلوا الا بيه
وراح يحولكوا الى صفحه بتملواا البيانات فيها وتسجلوها وبس
وبعدها بيكون الحياة peace