Blog

الأحد، 9 فبراير 2014

بخصوص الادفلاى

17 التعليقات

لاحظت فى عدد بيشتكي من الادفلاى .. و هو خطوة سهلة ما فيها اى مشاكل
بس ما عليه ... راح انصحكم تستخدموا متصفح الانترنيت اكسبلولور
و هنا هتلاقوا فيديو ..له و هتشوفوا انو مفيش مشكله له ...
و اتمني تطولوا بالكوا شويه مش اول ما تواجهكوا مشكله تفتكروا ان مالها حل ..
جربوا و اذا حد وجد مشكله مع الاكسبلولور يقول لنا









هناك 17 تعليقًا :

  1. حبيبتي مشكورة على الشرح وانا جربته مع الويندوز اكسبلورر بس الفيديو يعمل صوت بدون صورة وجربت اكثر من مرة بس النتيجة نفسها

    ردحذف
    الردود
    1. يعنى فتح لينك الفيديو معاك ؟ بس فى مشكله بالصوت ؟
      طيب بتكون من نسخه الادوب فلاش بلير على جهازك ... طالما خطيت الادفلاى ..بيكون خلاص مسألته خلصت وماله دخل بالفيديو ..حمل الادوبفلاش بلير و بتلاقى الفيديوهات فى اى موقع اشتغلت معاك حلو

      حذف
  2. انا متصفجي اكسبلورر بس مايضبط معاي يقول الرجاء الانتضار وبس مايطلع لي شي :""( ضاق صدري

    ردحذف
  3. خآرج الموضوع - سلآم سويت ، بس ودي أسـآإلكْ إذا ممكن ع إسم الأغنيهْ الي فِ أول دقآئق من أول حلقهْ من درامـا the heirs :( !

    ردحذف
    الردود
    1. و الله حبيتى مش متذكرة بي هنا هتلاقى كل الاوست للدراما و كل الاغاني والموسيقى الخلفيه
      http://myheaven-melody.blogspot.com/search/label/The%20Heirs

      حذف
  4. *كلام مرتب. انا اتابع الدرامات اللي تترجميها بالمواقع الثانيه وكان نفسي القاك واخيرا لقيتك يختي كتله سعادة انتي ماتعرفي قد ايش الدراما تفك ازمه اهلي من النوع البيتوتي وماعندنا تلفزيون او بالاصح فيه بس بيحذفوا القنوات ومافيه احد يونسني غير متابعتي لللترجمه يعطيك الف عافيه ياشيخه والله مااعرف ايش اقول فيه كلام بقلبي بس ماادري كيف اطلعه. ويعطيك العافيه قليله بحقك والله مدري وش اقول'_'

    ردحذف
    الردود
    1. أهلين بك حبيبتى فى اى وقت و ان شاء الله على طول تعجبك ترجمتى و تابعي معانا .. وتسلمى على كلامك الحلو .. حاسة فيك و الله ..الله يسعدك و يبعد عن الهم حبيبتى ق1 .. أمانه لا تنسينى بدعاك و ادعي لامي و اختى بالشفا ق1 بس تكفينى دعوتك فى سرك اذا ما افتكرتينى و صديقنى الى كنت عاوزه تقوليه وصلني ..الله يجزاك كل خير على تشجعيك الحلو ق1

      حذف
    2. اوووو يازينك امين يارب (:

      حذف
  5. اختى لو سمحتي سؤال او بالاصح مساعدة :
    انا يوم ادخل الدارداركم او دار سيريس تجيني مشكلة والي هي كل ما افتح صفحة لازم يخليني انزل الفلاش بلير
    وطبعا الفلاش بلير عندي منزل وما بيه اي مشكلة بس لما ادخل هالموقعين
    جربت اغير المتصفح ما زبط معي من فايرفوكس لاكسبلولر لكروم ما نفع اشي
    ‪install_flashplayer12x32_mssa_aaa_aih.exe‬
    هذا اسم التنزيل الي بينزل من المتصفح
    المشكلة لو يخليني بنزله ويكمل تحديث الصفحة عادي اما ينزل والصفحة ما يكون متحدث نصها والا هو نازل ويوقف تحديث الصفحة
    وهذي صورة توضح الي بقوله ××
    http://im31.gulfup.com/2CcNS.png

    ردحذف
    الردود
    1. نفس المشكلة عندي بعد رغم اني منزل اخر اصدار وعندي سؤال ثاني ايش اسم البرنامج اللى يسجل سطح المكتب ^^
      والله يعطيك الف عافية والله يجزاك خير يا احلى نونا ^^

      حذف
    2. : Camtasia studio ورايد مسوى شرح له بالفيديو

      حذف
    3. بالنسبة mothana mahmoud السموحة على الرد المتأخر بس عقبال ما بعت اسألك لاني للاسف مالى فكرة
      وكمان لاسف أكتر
      طلع كمان ما عند الشخص فكرة بس قالي انه على الاغلب ده عيب تقني بسبب الاعلانات الموجودة بالموقع

      حذف
    4. لا ما في مشكلة
      وشكرا على الرد
      وان شاء الله تنحل المشكلة بحاول احلها انا ههه الله يعيني|
      وشكرا مرة ثانية

      حذف
  6. وده عبارة عن أش بضبط ؟؟؟

    ردحذف
  7. لما تيجي تحملى ده لينك بيفتح قبل لينك التحميل اختي ..و ده شرح مسوينه للى بيسوالهم مشاكل اذا ما فتحوا اللينكات

    ردحذف
  8. جزاك الله خيرا على هذا الشرح الوافي 👍 وانا جربته واشتغل شكراً 💐🌼🌻🍀🌹🌸🌷🌿

    ردحذف
  9. تسلمي على الشرح وتعبك معانا
    مارضي يفتح أبداً يرجعني لنفس الصفحة
    جربت أكثر من متصفح ونفس المشكلة ):

    ردحذف

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.